SPECTACULOS: 100 locuitori din Popești-Leordeni și-au anulat vacanța la Veneția datorită ploii torențiale de sâmbătă

 

popesti unundatie 2

(sursa: Ovidiu CIUTESCU)

100 de popeșteni și-au anulat vacanța programată la Veneția datorită ploii torențiale de azi. Avionul unei cunoscute companii aeriene a rămas la sol datorită acestei decizii în bloc.

Iată ce ne-a declarat un popeștean la coborârea din taxi, pe strada Popești Vest, după răzgândirea de a mai pleca la veneția:

”- Mergând cu taxiul pe strada Drumul Fermei din cartierul nou al orașului Popești-Leordeni, azi am redescoperit fascinanta și frumoasa noastră țară, România. Am remarcat că România are propria ei Veneție în cartierul nou din Popești-Leordeni și nu mai are niciun sens să cheltuiesc banii în Italia, la Veneția. Mă voi duce la Decatlon să îmi cumpăr o barcă și abia aștept să mă plimb cu barca în cartier. Sper ca ploaia să țină măcar până mâine dimineață, să mă pot bucura deplin de vacanță. În viitor voi urmări prognoza Meteo. Când se anunță de ploaie, îmi pregătesc barca și ies pe străzile veneției mioritice în vacanță.”

Comentariile noastre sun inutile și nu intenționăm să stricăm bucuria popeștenilor rămași în vacanță în veneția ilfoveană.

Ca urmare a acestei monumentale descoperiri făcute de cei 100 de locuitori, redacția noastră îi solicită primarului Petre iacob să sprijine achiziția de bărci în Veneția ilfoveană prin acordarea de vouchere în valoare dublă celor oferite de primarul Bucureștiului, Gabriela Firea, pentru achiziția de biciclete.

Leave a Reply

