Balada lui Petre iacob

primar__petre_iacob

Petre iacob mă numesc

și cu Popeștiul mă fălesc.

De 5 ani eu sunt primar

În acest oraș murdar.

 

Popeștiul plânge și suspină

Cu amarâți ce au o vină:

Nu ies la vot la 4 ani…

Și sunt ales doar de țărani…

 

De cartier mă doare-n paișpe,

De nemulțumiți, în șaișpe:

Nu bag canale pluviale

Sunt cheltuieli pe lucruri goale…

 

Nu pompez nici apă, atât cât se dorește

Că-apoi e mare criză…clorul se risipește.

Nu le fac nici parc, că e prea mare salt…

Nu vor mai fi blocuri…și bani din nșpe poturi…

 

Nici grădinițe, nu! Citiți că nu le fac

Ce-atâta irosire de teren bogat?

Nici școală nu m-apuc, căci nu le trebuiește

Trimite-și-și copiii, pe toți, la prins de pește.

 

Și la final vă spun, că-s om de BIG valoare

Copiii mei conduc gipane, nu cartoane.

Chayenne, și X5 – sunt oameni realizați

n-au rate pe betoane ca acești ratați…

Leave a Reply

